joi, 4 martie 2010

Ceva dulce! Dar fara calorii.

        Eeee, aici am inceput sa prind culoare in obraji, adica  tupeu sau mai bine zis experienta, nu?
Tot vanturandu-ma pe net am descoperit ca se pot face si bomboane din hartie. Ei drace, mi-am zis, cum naiba?? Cei care au experienta vasta de ani buni in quilling nu mai considera o greutate sa reproduca sau sa inteleaga cum a fost facut un obiect. Dar incepatorii, care au doar cateva luni in spate sau chiar mai putin, ce sa mai vorbim, botaaa.... ma uitam la poze si-mi venea sa le intorc si cu spatele, poate, poate descopar  cum naiba le-au facut.  In fine, cum spune zicala "numai cine nu incearca nu reuseste", m-am opintit  un pic  si-a iesit un bombonic' , hmmm nu e in dex, dar are rima :). 
 Mi-a reusit ceva nu??  Stiti  ce e ciudat, o persoana chiar a incercat sa le manance.... :) stie ea cine...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu