vineri, 9 septembrie 2011

Targ de Handmade

           Sambata 10 septembrie si Duminica 11 septembrie are loc in Bucuresti, la Muzeul de Istorie de la Universitate (Palatul Sutu) , o noua editie a targului " I love Handmade " la care voi participa si eu. Este primul meu eveniment major asa ca sunt  emotionata si putin speriata pot spune.
           In capul meu se ciocnesc o multime de "daca" : daca o sa ploua, daca nu am destule produse, daca nu o sa placa, daca nu se vand, daca..daca...daca. Am incercat sa creez produse variate, tablouri, felicitari, bijuterii, magneti pentru frigider, etc. Asa ca va astept cu drag la targ.
           Am sa revin dupa eveniment cu noutati si poze .
           Detalii despre targ le puteti gasi si pe site-ul I love handmade.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu