sâmbătă, 8 octombrie 2011

Tablou Barza cu Bebe

                 Si ca sa fie tacamul complet am facut si un tablou cu tema  ''Baby'' . Initial am plecat de la alta idee, dar cum in ultima vreme  nu prea fac nimic din ceea ce imi propun ca proiect de inceput , ce pana mea sa continuam .
               Deci, un tablou la comanda pentru un bebelus. De fapt nu e pentru bebe , e pentru mama lui, dar in fine tot aia e. Sincer stau cam prost cu ideile in ultima vreme, o fi de vina vremea??  Sper sa placa tabloul caci l-am facut cu placere, chiar daca Mitzi, pisica mea birmaneza isi tot facea culcusul in hartiile mele si a trebuit pur si simplu sa aspir hartiile cu aspiratorul de mana, isi lasase juma' de blana pe ele.
             In concluzie, florile au fost simple, barza la fel, bebelusul chiar mi-a placut, cel mai mult am muncit la paturica. Sper sa va placa si voua.
           









***Cine doreste sa cumpere , gaseste produsul pe FB la HandmadeForFun.

           

2 comentarii:

  1. This is sooo cute!!!
    I'd be happy if someone gave me something like that as a gift! So colorful and so bright! Great job!

    RăspundețiȘtergere
  2. simplu sau nu , cu blana sau fara blana de Mitzi ,...a iesit perfect!!!

    RăspundețiȘtergere