miercuri, 28 decembrie 2011

O mana de ajutor...

                    Pe Andreia am cunoscut-o la targul de handmade  de la Palatul Sutu. Nu personal , deoarece eu nu   am putut fi  prezenta, ci telefonic.Dana si Adriana care au cunoscut-o personal mi-au spus ca este nu doar frumoasa ci si foarte foarte talentata. Desigur am remarcat asta,  caci  Dana care a cumparat un tutu negru de la ea , e in stare sa doarma cu el pe post de pijama. Desigur ca il adapteaza la toate evenimentele, Halloween, Craciun, Anul Nou si  ma astept la ceva senzational de Paste, ceva in genul iepurasul sexy cu un cos de oua pe motocicleta sau ceva de genul asta, normal motocicleta si tutu-ul raman restul e variabil.
                   Dar sa revenim. Cum spuneam Andreia ne-a cerut o mana de ajutor in realizarea unui proiect cu care trebuia sa participe la un concurs de scenografie. Ajutorul consta in 6 scaune un manechin si cateva flori de hartie. Scaunele stil Ludovic al.... nu stiu al catelea , m-au facut sa accept din start proiectul.Florile , in jur de 40 si tot atatea modele , le-a lucrat Adriana in intregime. Mi-e mi-au revenit scaunele si manechinul. Manechinul a fost o alta provocare , care zic eu mi-a reusit binisor. Va las mai jos imagini cu lucrarile.
                  Uitam sa va spun ce era mai important. Andreia a luat premiul I la Concursul National de Scenografie "George Lowendal" - " Casatoria" - N.V. Gogol.   Felicitari Andreia!!
                  Pe Andreia  o gasiti  pe Decoratiuni Evenimente.








Un comentariu: