miercuri, 4 aprilie 2012

Felicitari Paste

       Pentru anul acesta m-am gandit sa incerc ceva nou. Desigur modelul de felicitare il gasesti aproape pe toate blogurile . Creatiile difera dupa imaginatia fiecaruia.  Pentru felicitarile de mai jos m-am gandit sa combin mai multe tehnici. Quilling desigur, tehnica servetelului, scrapbooking.... ramane sa apreciati voi cat de bine m-am descurcat.
       Pentru realizarea lor, am folosit carton de 180 -200 gr, pe care l-am indoit ca pentru o felicitare normala.
Dintr-o coala  A4 ies 2 felicitari. Mi-am facut un template de ou de doua dimensiuni, prima dimensiune este marimea felicitarii , iar cea de -a doua , oul  decorat din mijloc. Pentru tehnica servetelui m-am folosit de un tutorial pe care il puteti vedea pe You Tube.  Ii multumesc prietenei mele din Deva  , Nicoleta, pentru idee si pentru link.  Sper sa va placa!





















9 comentarii: