miercuri, 18 septembrie 2013

Colier Mustata ...

     Colierul cu mustata este foarte cautat in ultima vreme, mai ales de adolescenti. Surprinzator este faptul ca desi pare foarte simplu de realizat , nu se lucreaza usor. Trebuie sa iei in considerare ca orice milimetru conteaza si marimile diferite ale laturilor mustatii pot cauza disproportii batatoare la ochi.
     Asa ca dupa cateva incercari, desigur in urma unei comenzi, mi-au iesit cateva coliere, spun eu destul de acceptabile. Sper sa va placa. Mai am cateva modele pe care le voi atasa pe parcurs.
     Dimensiunea mustatii este de 9,5 x 3,5 cm. Sunt lacuite pentru protectie, iar snurul colierului are 73 de cm.

Pret: 15 lei/buc








Happy Quilling!
Cristina

2 comentarii:

  1. Super tari! Nici nu iti mai dai seama ca sunt facute din hartie! Imi plac foarte mult agatorile si micutul stras colorat lipit pe fiecare mustacioara! :D

    Pupici!
    Manu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Manu! Sincer nici nu ma gandeam sa fac mustati, dar a fost o comanda pentru o eleva de-a Danielei, m-am gandit sa fac cateva in plus pt targul de la craciun. Sper sa se caute :)

      Ștergere